Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Profilul mai profund al unui jucător cu viteza mingii de la Mizuno Forged BETA Ti SAT2041 clubface - și niveluri de reglare de neegalat pentru o potrivire precisă. ST-G are acum șine de greutate laterale mai scurte - permițând un nou port de greutate central/spate. Combinația dintre trei piese și două greutăți mobile îi permit lui ST-G să se transforme de la un bombardier cu rotire ultra-scăzută la o opțiune de învârtire la mijlocul extrem de jucabilă - cu fade sau draw bias în ambele.
Ajustabilitate extinsă- Evoluția locațiilor greutății ST-G oferă o combinație rară de reglare atât pentru backspin, cât și pentru fade/draw. În mod tradițional, șoferii reglabili au fost mai eficienți doar la una dintre aceste sarcini. Mizuno ST-G impresionează și prin cât de nereglabil se simte odată instalat. În fiecare setare, ST-G oferă performanțe impresionante de la loviturile decentrate – cu un feedback impresionant de consistent în diferitele poziții de greutate.
Dispunând de a doua generație de față SAT2041 Beta Ti- Noua față Forged SAT2041 Beta Ti de la Mizuno și construcția complexă din carbon pentru a oferi atât viteze puternice ale mingii, cât și o senzație densă și satisfăcătoare la impact.
Față forjată SAT2041 Beta Ti- Cu 17 % mai multă rezistență la tracțiune și cu 8 % mai multă flexibilitate decât 6-4Ti tradițional, SAT2041 are o structură cu granulație fină rezistentă în mod inerent la oboseală.
- Un produs din oțel Nippon dezvoltat de-a lungul a cinci ani ca material ușor, de înaltă rezistență pentru industria auto și utilizat pentru piese complexe de ciclu – necesitând un design complex și capacitatea de a rezista la forțe puternice. Ca un Beta Ti de înaltă rezistență, SAT2041 își menține caracteristicile și rezistă la microfracturi mai mult decât 6-4 utilizat în mod obișnuit, Alpha Beta Ti.
Caracteristicile driverului ST-G 220:- PROFILUL JUCĂTORULUI MODERN: Cu fața mai adâncă, mai scurtă din spate în față, dar folosind dimensiunea capului de capacitate maximă de 460 cc.
- NOUA FATA CORTECH MULTI-GROSIME: Rafinat pentru a maximiza profitul de la fața Beta Ti a lui Mizuno. Vitezele mingii s-au îmbunătățit cel mai mult la un nivel scăzut pe fața clubului.
- NOUL FANT CENTRAL DE GREUTĂȚIE DUBLĂ: Permite 2 greutăți centrale ale spatelui pentru o capacitate CG mai profundă - stabilitate mai mare, lansare și rotire.
- MAI MARE DAW/FADE BIAS: Separație crescută între pistele laterale de greutate.
- FEEDBACK CONSISTENT SOLID: O gamă mai strânsă de senzație și sunet în toate setările de greutate.
- REGLABILITATE RAPIDA COMUTATORULUI: 4 grade de ajustabilitate la mansardă pentru a regla aspectul și traiectoria.
- TALPĂ VALĂ OPTIMIZATĂ: Oferă o contribuție suplimentară la viteza mingii - scăzută de la fața clubului.