Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.

Perioadă extinsă a dreptul de retragere pentru membrii Muziker Club

Un client care este, de asemenea, membru al Muziker Club are dreptul la o perioadă extinsă la 30 de zile a dreptului de retragere din contract, dincolo de perioada normală de 14 zile stabilită prin lege. În această perioadă prelungită, își poate exercita dreptul de a restitui mărfurile fără să dea vreun motiv. Atenție! Acest drept se aplică doar pentru produsele nedeteriorate, cu ambalajul original. În cazul în care inspecția operatorului nu dezvăluie nicio discrepanță a stării mărfurilor returnate în aceste condiții, operatorul va oferi membrului clubului un voucher egal cu prețul mărfurilor menționate în documentul de vânzare, pe care membrul clubului îl poate folosi exclusiv pentru cumpărarea altor bunuri. Retragerea din contract în perioada prelungită este exclusă în cazul acelor tipuri de mărfuri care sunt specificate în acest context în dispozițiile privind excluderile din acești termeni și condiții. Dreptul la o perioadă extinsă de retragere de 30 de zile este atribuit doar consumatorului care este membru al Muziker Club și nu este o persoană juridică.

Dreptul statutar de retragere – Persoană fizică

Dreptul de retragere din prezentul contract făcut online are doar consumatorul, persoană fizică.

Dreptul statutar de retragere – Persoană juridică

Un cumpărător care nu este un consumator (adică un cumpărător care este o persoană juridică) nu are dreptul să se retragă din contract.

Bunuri uzate, murdare, incomplete sau de consum

Mărfurile pot fi utilizate pentru a determina natura și caracteristicile lor, dar nu trebuie să existe o uzură aparentă. Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Este necesar să ne gândim la costurile pe care le vom avea pentru a readuce mărfurile la starea inițială. Cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate restabilirii mărfurilor și daunelor cauzate mărfurilor (de exemplu, conținut incomplet, bunuri uzate sau murdare etc.). Veți evita perceperea acestor taxe dacă veți readuce mărfurile la starea inițială (curățare, ambalare corespunzătoare, componente complete, etc.).

În cazul bunurilor de larg consum (de ex. corzi, fețe de tobă, bețe de tobă, agenți de curățare, etc.), retragerea poate fi aplicată numai dacă cumpărătorul livrează bunurile ambalate în ambalajul original intact sigilat, nedeteriorat și neutilizat.

Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia de retragere din contract printr-o declarație clară.

Mai jos puteți descărca formularul de retragere.

Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate, altfel expedierea nu va putea fi identificată corect.
În cazul exercitării dreptului de retragere, se consideră suficient să se prezinte informații privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:

Muziker
Muziker Return
Logistický areál P3
Hala 2, súpisné číslo 1102
900 55 Lozorno
Slovenská republika

Bunurile trebuie trimise înapoi către Muziker fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, noi (Muziker) suntem obligați să restituim orice plăți pe care le-am primit de la dvs. la cumpărare, inclusiv costul de livrare, dacă este cazul (cu excepția costurilor suplimentare suportate prin alegerea unei metode de expediere diferite de cea cele mai convenabile, livrări standard pe care le oferim).

Rambursare

Vom trimite banii pentru mărfuri în cel mult 14 zile de la primirea avizului de retragere, dar nu înainte ca mărfurile returnate, inclusiv formularul completat, să fie returnate departamentului nostru (sau înainte de a putea dovedi că mărfurile returnate au fost deja trimise pentru noi).
Pentru restituirea plății folosim aceeași metodă de plată ca și clientul în timpul achiziției. În cazul unei rambursări a numerarului la livrare și transfer bancar, folosim doar transfer bancar într-un cont bancar.
Nu este posibilă returnarea plății prin comandă poștală sau în numerar.
Nu veți fi niciodată taxat pentru o rambursare.

Cadouri și bonusuri

Dacă vi s-a oferit un cadou sau un bonus împreună cu mărfurile, contractul cadou pentru un astfel de cadou își pierde eficiența la retragerea din contract și sunteți obligat să returnați cadoul sau bonusul furnizat împreună cu mărfurile.

Costuri de transport retur

Veți suporta toate costurile de transport ale mărfii, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin natura lor.
Livrarea de retur a mărfurilor este individuală.

Dreptul de retragere nu apare în următoarele cazuri:

  • contracte de furnizare a mărfurilor care nu sunt prefabricate și au fost fabricate pe baza unei alegeri personale sau în conformitate cu specificațiile clientului sau orice bunuri adaptate la cerințele personale ale clientului.
  • contracte pentru furnizarea de bunuri adaptate clientului și bunuri vândute pe metru (cabluri vândute pe contor, lanțuri vândute pe contor etc.).
  • contracte de furnizare a mărfurilor sigilate care nu sunt eligibile pentru returnare din motive legate de igienă sau de protecția sănătății (de exemplu căști In-Ear etc.).
  • Contracte pentru furnizarea de îmbrăcăminte și încălțăminte care nu sunt eligibile pentru returnare (de exemplu, lenjerie, prosoape, șosete, mănuși etc.).
  • contracte pentru furnizarea de îmbrăcăminte și încălțăminte și accesorii (de exemplu: toate tipurile de încălțăminte, pantaloni, cămăși, tricouri, lenjerie termică, îmbrăcăminte de exterior, jachete, fuste, rochii, viziere, șepci, pălării, umbrele, curele, ochelari de protecție etc.) care, din motive sanitare sau de sănătate sau prin natura lor, sunt potrivite pentru returnare numai dacă au fost testate într-un mediu casnic și curat și nu prezintă semne de utilizare evidentă, deteriorare, contaminare sau alte deteriorări în apariție la întoarcere.
  • contracte pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sau software de calculator într-un pachet sigilat, cu condiția ca sigilarea la livrare să fi fost încălcată.
  • contracte pentru furnizarea de literatură (cărți, reviste, partituri, tablaturi) într-un pachet sigilat, dacă sigiliul a fost desfăcut după livrare.
  • contracte pentru furnizarea Cardului Muziker Gift.

Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile de deteriorare și contaminare.

Dacă este posibil, trimiteți-ne mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului. Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a trimite mărfurile înapoi. Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție suficientă a mărfurilor împotriva avariilor în timpul transportului, folosind ambalajul corespunzător și evitați astfel cererea noastră de compensare pentru daunele cauzate de ambalajele insuficiente. Aceste opțiuni nu reprezintă o condiție pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere. Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul expedierii către noi) și orice cerere de daune trebuie să fie îndreptată individual împotriva transportatorului.

Retragere din contractul vânzătorului

Vânzătorul va avea dreptul să se retragă din Contractul de cumpărare din cauza vânzării inventarului, a indisponibilității mărfurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor, convenit în contractul de achiziție, a întrerupt producția sau a făcut astfel de modificări serioase încât l-a împiedicat pe vânzător, chiar cu toate eforturile rezonabile de a face acest lucru, să livreze bunurile către client în termenul stabilit de acești Termeni și condiții sau la prețul specificat în magazinul online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat Cumpărătorul despre acest fapt și să returneze plata în avans deja plătită pentru mărfurile convenite în Contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la notificarea retragerii prin transfer în contul desemnat de Cumpărător.

Retragere din contract și cardul cadou

Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.

Asigurarea mărfurilor înainte de transport

Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile împotriva deteriorării și contaminării.

Vă rugăm să ne trimiteți mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului.

Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a returna mărfurile. Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să utilizați ambalaje corespunzătoare pentru a asigura o protecție adecvată a mărfii împotriva avariilor în tranzit și a evita plata daunelor din cauza ambalajelor insuficiente/necorespunzătoare. Dacă ne livrați mărfurile pe spezele dvs., sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul transportului). Orice cerere de daune va trebui adresată transportatorului ales de către dvs.

© 2004-2019 Muziker | Politica de retur, dreptul de retragere
Logo muziker
Nu rata marile promoții. Activează notificările.
Activeză