cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

FAQ - Întrebări frecvente

FAQ - Întrebări frecvente

Selectarea produsului

Poza produsului de pe website reflectă realitatea?
Toate fotografiile produselor pe care le găsiți pe site-ul nostru provin direct de la producători, așa că se potrivesc cu realitatea, cu siguranță. Cu toate acestea, culoarea afișată pe ecran poate avea o nuanță diferită și, de asemenea, structura materialului folosit poate arăta diferit în fotografie. Bunurile pot fi livrate și într-o versiune diferită de ambalaj.
Ce garanție se aplică bunurilor mele?
Oferim o perioadă de garanție de 2 ani ca standard. Dacă deveniți membru al Clubului Muziker, veți beneficia un an mai mult - adică 3 ani. Perioada de garanție poate fi prelungită cu încă 1-3 ani pe timpul finalizării comenzii. Această garanție extinsă nu se aplică consumabilelor, bunurilor perisabile, mărfurilor despachetate, folosite sau deteriorate, și nici defectelor care nu se încadrează în politica de garanție standard. Mai multe informații sunt disponibile pe pagina web Garanția extinsă. Nu uita ca daca cumperi ca firma, perioada de garanție este de un an.
Ce înseamnă „mărfuri resigilate”?
Folosim eticheta „Resigilat” pentru produsele care nu au ambalajul original, au fost expuse în magazin sau returnate de clienți, care pot prezenta semne de uzură normală, dar pot fi și în starea unui produs absolut nou. Prețul este întotdeauna redus, iar procentul reducerii diferă pentru fiecare produs în parte. Puteți găsi mai multe informații pe pagina web Produse despachetate.
Cum verific disponibilitatea bunurilor? Mărfurile sunt în stoc pentru livrare imediată?
Disponibilitatea este indicată pentru toate produsele de pe site și puteți găsi următoarele opțiuni aici:
În stoc pentru E-shop - avem produsul în stoc și vi-l putem livra imediat.
Pe drum - nu avem produsul pe stoc momentan, dar a fost deja comandat de la furnizor și așteptăm sa fie livrat la depozit.
În stoc la magazin - produsul este disponibil într-unul din magazinele noastre fizice. Îl putem livra oriunde doriți, dar timpul de livrare va dura cu câteva zile mai mult.
La furnizor - momentan nu avem produsul pe stoc, dar daca doriți îl putem comanda imediat de la producător sau furnizor.
Stoc epuizat - nu avem produsul momentan, dar in baza comenzii vom verifica disponibilitatea acestuia la furnizor.
Indisponibil pe termen lung - momentan nu putem aduce acest produs.
Ce este un produs digital și cum mi se livrează?
Un produs digital este un software, o bibliotecă audio sau un card cadou. Vom trimite prin e-mail toate licențele și acreditările pentru produsele dvs. digitale, la adresa pe care o introduceți când plasați comanda.

Plasarea unei comenzi

Cum pot valorifica un voucher sau un cod de reducere?
Puteți aplica codul de reducere în primul pas al coșului de cumpărături, mai jos, în secțiunea Reducerile mele.
Pot comanda mărfuri fără TVA?
Da, dar numai dacă sunteți plătitor de TVA, adică o companie. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți informațiile complete de facturare (cumpărare în numele unei companii) și să bifați că sunteți plătitor de TVA
Produsul poate fi comandat telefonic?
Ne pare rău, dar nu oferim această opțiune. Puteți comanda online toate produsele. Dacă nu aveți experiență cu acest lucru, puteți găsi mai multe informații aici.
Cum este procesată comanda mea?
Imediat ce vă înregistrăm comanda în sistem, vă vom trimite un e-mail automat pentru a vă anunța că am primit-o și am înregistrat-o. În continuare, vă vom procesa comanda și veți primi un alt e-mail în care vă vom informa că comanda este „CONFIRMATĂ” și că tocmai am încheiat un contract de cumpărare. Dacă comanda dumneavoastră are statusul „LIVRARE AMÂNATĂ”, înseamnă că produsul comandat nu este disponibil momentan și așteptăm să ne fie livrat. În acest caz, vă vom trimite un e-mail cu data estimată de expediere a mărfurilor dumneavoastră. Când comanda va fi pregătită în depozit, starea acesteia se va schimba în „ÎN PROCESARE”, iar când curierul o preia, starea ei se va schimba în „EXPEDIATĂ”. Puteți afla starea actuală a comenzii dvs. conectându-vă direct pe website. Apăsați pe „Contul meu” pentru a găsi toate comenzile dvs.
Cum îmi anulez comanda?
Puteți găsi această opțiune direct în pagina comenzii.
Dacă îmi anulez comanda, când îmi voi primi banii înapoi?
Dacă modificați sau anulați comanda, vă vom trimite banii înapoi în contul dvs. în același mod în care a fost făcută plata către noi. Pentru plățile expres (PayPal, card, Apple Pay etc.) banii vor fi creditați în contul dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare. Transferul bancar durează de obicei 4-5 zile lucrătoare. În orice caz, vă vom rambursa banii imediat.
Cum las o recenzie?
Puteți împărtăși experiența dumneavoastră cu produsul achiziționat și puteți scrie o recenzie direct pe pagina produsului respectiv, în secțiunea „Evaluări”. Îl găsiți chiar sub fotografie.
Pe cine pot contacta pentru servicii de revânzare?
Dacă doriți să cumpărați de la noi pentru revânzare, luați legătura cu departamentul nostru specializat, la adresa de e-mail: sales@gbmeurope.com

Plăți

Unde aplic codul de reducere?
Puteți aplica codul de reducere în primul pas al coșului de cumpărături, mai jos, în secțiunea Reducerile mele. 



Ce metode de plată pot folosi pentru a plăti achiziția mea?
Acceptăm diverse metode de plată. Lista lor completă este disponibilă pe pagina web Metode de plată.
Cum primesc factura pentru bunurile mele?
Vă vom trimite o factură digitală în format pdf, prin e-mail, și o veți putea descărca oricând după ce vă conectați în website-ul nostru, din „Contul meu”. Nu mai expediem versiunea pe hârtie în colete pentru că vrem să fim protejăm mediul înconjurător.

Livrare

De ce s-a schimbat data estimată de livrare?
Atunci când plasați o comandă, pot apărea situații neașteptate care duc la întârzierea livrării, dar vă vom trimite întotdeauna un e-mail pentru a vă anunța când ar trebui să fie livrate bunurile.
Cele mai frecvente cauze de întârziere includ:
Problema furnizorului: livrarea mărfurilor este întârziată de producător.
Problemă de depozit: colegii noștri din depozit sunt prea ocupați cu pregătirea tuturor comenzilor, dar procesăm comenzile exact în ordinea de primire și o vom expedia și pe a dumneavoastră în curând.
Problema site-ului: produsul comandat s-a epuizat intre timp și noi suntem de vina. Ne cerem scuze. În acest caz, cu siguranță vă vom contacta personal și vom încerca să venim cu cea mai bună soluție posibilă.
Cât costă transportul și cât durează livrarea?
Toate informațiile privind timpul și costul livrării sunt disponibile aici: Costuri și intervale de livrare.
Cum pot urmări coletul în drum spre mine?
De îndată ce expediem comanda, vă vom trimite un e-mail de confirmare care conține un link în care veți putea urmări expediția. Poate fi accesat și direct de pe site-ul nostru. Tot ce aveți nevoie este numărul facturii sau al comenzii și adresa de e-mail pe care o utilizați pentru a vă conecta la Muziker. În acest caz, vă puteți urmări coletul și aici: Căutare comanda
Îmi puteți emite un bon de livrare?
Nu putem facem asta pentru că bonurile de livrare sunt de domeniul trecutului. Oricum veți găsi tot ce aveți nevoie pe factură. Nu doar noi o spunem, asta spune legea.
Comanda mea a fost expediată, dar linkul de urmărire nu funcționează
Numărul de urmărire pentru urmărirea coletului dvs. este generat atunci când comanda este preluată și ambalată, și este gata pentru a fi expediată. Acesta este momentul în care compania de curierat primește datele de expediție. Dar puteți urmări mișcarea acestuia doar atunci când curierul preia fizic coletul de la noi și îl încarcă în mașina lui. Unii expeditori nu generează legături internaționale, astfel încât vă puteți urmări transportul doar până când ajunge la depozitul local al țării dumneavoastră. Uneori, companiile de curierat nu actualizează zilnic linkul de urmărire a coletului, ci în 1-2 zile.
Va fi livrat coletul meu supradimensionat direct la mine acasă?
Coletul dumneavoastră va fi livrat la prima ușă sau poartă încuiată. Momentan nu oferim livrare în casă sau la un apartament.

Reclamații și retururi

Cum pot lua legătura cu Departamentul de Reclamații?
Puteți contacta Departamentul de Reclamații la telefon la: +40 317 800 204 sau trimițând un e-mail la: reclamatii@muziker.com. Suntem disponibili zilnic 8:00 - 16:00.
Cum depun o reclamație?
Faceți clic pe acest link, selectați tipul de reclamație și inițiați procesul de soluționare a reclamației.
Cât timp durează soluționarea unei cereri?
Tratăm reclamațiile imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile, în cazul unei firme, în termen de 60 de zile.
Care sunt regulile de depunere a unei reclamații?
Termenii și condițiile generale pe care le urmăm sunt disponibile pe pagina web Termeni și condiții. Poți citi procedura detaliată de reclamație AICI dacă faci cumpărături în calitate de consumator/persoană fizică. Dacă cumperi pe firmă, utilizați linkul AICI.
Care este termenul limită pentru returnarea mărfurilor?
Poți să te retragi din contract și să returnezi bunurile fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la momentul în care tu sau o persoană desemnată de tine preluați bunurile. Acest drept se aplică numai clienților magazinului nostru electronic și nu se aplică achizițiilor din magazinele noastre fizice. După această perioadă de 14 zile, doar clienții-consumatori care au creat comanda în calitate de membri ai sistemului de loialitate al clubului Muziker au dreptul de a se retrage din contract. Unul dintre avantajele de a fi membru al clubului Muziker este ca te poți retrage din contract chiar si dincolo de perioada legală, pana la 30 de zile din ziua in care tu sau o persoana desemnata de tine a primit marfa. Dacă îți exercitezi dreptul de a returna bunurile în această perioadă extinsă, adică între a 15-a și a 30-a zi de la data livrării mărfurilor, îți vom rambursa plata sub forma unui voucher pentru următoarea achiziție din magazinul nostru electronic. O altă opțiune de returnare a bunurilor (retragerea din contract) după expirarea perioadei legale de 14 zile este achiziționarea serviciului nostru suplimentar Returnare extinsă a mărfurilor. Datorită acestui serviciu, o persoană fizică poate returna mărfurile în orice moment până la 60 de zile, iar o persoană juridică până la 30 de zile. Serviciul se aplică doar produselor selectate și îl poți achiziționa doar împreună cu anumite bunuri. După returnarea bunurilor, îți vom returna suma plătită de achiziție sub forma unei plăți în numerar. Poți găsi mai multe informații în secțiunea Dreptul statutar de retragere .
Mă pot retrage din contract dacă fac o achiziție în numele unei companii?
Da, chiar și compania poate returna mărfurile în termen de 14 zile.
Cine suportă costul expedierii mărfurilor returnate?
Returnarea mărfurilor înapoi la depozitul nostru este în întregime responsabilitatea dumneavoastră. Acest lucru se aplică și costurilor implicate.
Poți comanda pentru mine un curier pentru a returna produsele pe care vreau sa le trimit înapoi?
Da. Contra unei taxe, vom comanda pentru tine un curier, pentru o dată la alegerea ta. Poți alege acest serviciu, ca parte a procesului cererii de retragere din contract.
Unde trimit bunurile pe care vreau sa le returnez?
Înainte de a returna mărfurile, ambalează-le corespunzător și scrie numărul cererii de retragere sau al reclamației pe ambalajul exterior de transport al coletului, sau pe eticheta cu adresa noastră. Acest lucru ne va permite să vă identificăm rapid coletul când sosește. Bunurile returnate vor fi trimise la această adresă:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovacia.
Dar aveți grijă! Nu putem fi trași la răspundere pentru starea în care primim coletul dvs. de la transportator. Prin urmare, înainte de a împacheta mărfurile pentru expediere, dezasamblați mărfurile pentru a restabili starea în care v-au fost livrate și umpleți cutia în sine cu material de protecție care va proteja marfa de orice deteriorare în timpul transportului. Dacă oricum se întâmplă ceva cu transportul dumneavoastră în drum spre noi, contactați rapid transportatorul căruia i-ați predat coletul și solicitați daune.
Pot returna orice tip de marfa?
Cu siguranță, nu. Legea definește exact ce categorii de bunuri nu pot fi returnate. De exemplu, discuri, software, produse digitale, căști intra-auriculare, lamele pentru instrumente de suflat și altele asemenea. Enumerăm toate categoriile în Termenii și condițiile noastre.
Vreau să înlocuiesc produsele (e.g. datorită mărimii greșite). Ce ar trebui să fac?
Nu acceptăm schimbul direct al bunurilor pentru alte bunuri. În orice caz, poți returna produsele ca făcând parte din retragerea ta din contract. Completează formularul nostru online și urmează instrucțiunile, pe care ți le vom trimite pe email. Dacă te interesează alt produs, trebuie să creezi o comandă standard.
Când primesc rambursarea bunurilor returnate?
Rambursăm plata pentru mărfurile returnate sau emitem un voucher de aceeași valoare în cel mult 14 zile de la primirea coletului și inspecția mărfurilor returnate. După verificarea produselor returnate, vei primi un email de confirmare că transportul a fost livrat și verificat. Pentru a procesa bunurile returnate ca urmare a retragerii din contract, avem prin lege, 14 zile de la data recepționării în depozit. Vei primi banii înapoi prin aceeași metodă prin care ai făcut plata către noi. În cazul plăților expres (PayPal, card, Apple Pay etc.), banii vor fi creditați în contul dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare. Transferul bancar durează de obicei 4-5 zile lucrătoare.

Cont client

Care sunt avantajele clubului Muziker? Plătesc înregistrarea?
Pentru a deveni membru al clubului Muziker, tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați, ceea ce este gratuit. Am rezumat toate beneficiile clubului Muziker aici.
De ce nu primesc e-mailuri?
Dacă ați introdus corect adresa de e-mail în contul dvs. Muziker, dar încă nu primiți niciun mesaj de la noi, verificați mai întâi dosarele SPAM și JUNK din căsuța dvs. de e-mail. Dacă nu ajută, nu ezitați să ne contactați, vom rezolva problema împreună.
Cum îmi schimb parola?
Puteți schimba oricând parola și adresa de e-mail actuală în profilul dvs. personal. Dacă nu vă amintiți parola pentru a vă conecta la pagina Muziker, o puteți reseta înainte de a vă autentifica. Pentru a face acest lucru, apăsați pe „Parola uitată”. Introduceți adresa de e-mail pe care o folosiți pentru a vă autentifica în contul dvs. și veți primi un link de la noi, unde veți putea reseta vechea parolă și să creați una nouă.
Cum îmi șterg contul?
Vă puteți șterge contul direct din profilul personal.