cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

Termeni și condiții


Furnizor 

MUZIKER, a.s.
Drieňová 1/H
821 01 Bratislava 2
Republica Slovacă
Înregistrată în Reg. Com. al tribunalului Bratislava I,
Secțiunea: Sa, Nr. 3337/B
Număr de înregistrare: 35840773
C.I.F.: SK7020001021

Generalități

Acești Termeni și Condiții se aplică la toate achizițiile online efectuate de clienți (afaceri sau consumatori) în magazinul nostru online ("e-shop") și furnizate de Muziker, a.s. ("Muziker"). Un consumator este orice persoană care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal niciunei meserii sau licențe de comerț. O afacere este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat, cu capacitate de exercițiu, care la încheierea unei tranzacții legale acționează în exercitarea profesiei sau activității sale.

Parteneri contractuali

La cumpărarea unui produs se încheie un contract între client și Muziker. Pentru întrebări, cereri și obiecții contactați Serviciul cu clienți în timpul orelor de lucru.

Linie gratuită


Linie gratuită +40 317 800 204
Luni - Vineri 9:00 - 17:00

E-Mail  

romania@muziker.com

Complimente, puncte slabe, sugestii de îmbunătățire  

director@muziker.com

Oferta și comanda

Catalogul de produse din magazinul online nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic. Este doar un catalog online neobligatoriu a gamei de produse disponibile.

Muziker nu garantează acuratețea sau caracterul complet al informațiilor furnizate pe site-ul său. Muziker își rezervă dreptul de a face modificări și de a corecta greșelile pe site-ul muziker.ro în orice moment.

Făcând clic pe "Trimite comanda", clientul se angajează din punct de vedere legal să cumpere bunurile din coșul său de cumpărături.

Vânzătorul va accepta în mod obligatoriu propunerea de a încheia contractul fără întârzieri nejustificate, de obicei în termen de două zile lucrătoare de la plasarea comenzii, după ce a verificat disponibilitatea produselor, valabilitatea prețurilor și data de livrare a mărfurilor solicitate de cumpărător. Acceptarea obligatorie se va face prin e-mail marcat ca „Confirmat” sau printr-o declarație similară, identică din punct de vedere semantic. În cazul în care este detectat un preț mai mare, vânzătorul va cere cumpărătorului să fie de acord cu modificarea prețului înainte de confirmarea comenzii. Contractul de cumpărare se încheie numai atunci când cumpărătorul își dă acordul pentru modificarea prețului și atunci când vânzătorul confirmă comanda.

Mesajul automat de confirmare a inregistrarii comenzii de catre vânzător, care este trimis la adresa de e-mail a cumparatorului imediat dupa plasarea comenzii, are doar scop informativ. Acesta este trimis cumpărătorului pentru a-l anunța pe cumpărător că a fost înregistrată comanda și nu va fi considerată o acceptare obligatorie de către vânzător a propunerii de încheiere a contractului.

Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.

Perioadă extinsă a dreptul de retragere pentru membrii Muziker Club

Un client care este, de asemenea, membru al Muziker Club are dreptul la o perioadă extinsă la 30 de zile a dreptului de retragere din contract, dincolo de perioada normală de 14 zile stabilită prin lege. În această perioadă prelungită, își poate exercita dreptul de a restitui mărfurile fără să dea vreun motiv. Atenție! Acest drept se aplică doar pentru produsele nedeteriorate, cu ambalajul original. În cazul în care inspecția operatorului nu dezvăluie nicio discrepanță a stării mărfurilor returnate în aceste condiții, operatorul va oferi membrului clubului un voucher egal cu prețul mărfurilor menționate în documentul de vânzare, pe care membrul clubului îl poate folosi exclusiv pentru cumpărarea altor bunuri. Retragerea din contract în perioada prelungită este exclusă în cazul acelor tipuri de mărfuri care sunt specificate în acest context în dispozițiile privind excluderile din acești termeni și condiții. Dreptul la o perioadă extinsă de retragere de 30 de zile este atribuit doar consumatorului care este membru al Muziker Club și nu este o persoană juridică.


Dreptul statutar de retragere 

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii mărfii, indiferent dacă are statut de consumator sau de societate comercială.
Cumpărătorul care este o entitate comercială nu are dreptul de a se retrage din contract dacă bunurile au fost utilizate în orice fel, dacă au fost deteriorate, despachetate sau dacă nu poate livra vânzătorului bunurile în ambalajul original. Într-un astfel de caz, vânzătorul fie nu va accepta retragerea din contract, fie, în cazul acceptării retragerii, suma ce urmează a fi rambursată de către vânzător va fi redusă cu cheltuielile necesare pentru a readuce bunurile la starea inițială sau cu diferența dintre valoarea mărfurilor noi și valoarea mărfurilor returnate. Drepturile cumpărătorului-consumator nu sunt afectate de această prevedere.

 

Bunuri uzate, murdare, incomplete sau de consum 

Daca retragerea din contract se face de catre un cumparator care este consumator, mărfurile pot fi utilizate pentru a determina natura și caracteristicile lor, dar nu trebuie să existe o uzură aparentă. Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Este necesar să ne gândim la costurile pe care le vom avea pentru a readuce mărfurile la starea inițială. Cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate restabilirii mărfurilor și daunelor cauzate mărfurilor (de exemplu, conținut incomplet, bunuri uzate sau murdare etc.). Veți evita perceperea acestor taxe dacă veți readuce mărfurile la starea inițială (curățare, ambalare corespunzătoare, componente complete, etc.).

În cazul bunurilor de larg consum (de ex. corzi, fețe de tobă, bețe de tobă, agenți de curățare, etc.), retragerea poate fi aplicată numai dacă cumpărătorul livrează bunurile ambalate în ambalajul original intact sigilat, nedeteriorat și neutilizat.


Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia de retragere din contract printr-o declarație clară.

Metodele recomandate pentru a vă exprima intenția de a vă retrage din contract pot fi găsite pe acest website.

Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate, altfel expedierea nu va putea fi identificată corect.  
În cazul exercitării dreptului de retragere, se consideră suficient să se prezinte informații privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:


Muziker (Return)
P3 Logistic park
Hala 2
900 55 Lozorno
Slovacia

Bunurile trebuie trimise înapoi către Muziker fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract.

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, noi (Muziker) suntem obligați să restituim orice plăți pe care le-am primit de la dvs. la cumpărare, inclusiv costul de livrare, dacă este cazul (cu excepția costurilor suplimentare suportate prin alegerea unei metode de expediere diferite de cea cele mai convenabile, livrări standard pe care le oferim).


Rambursare

Vom trimite banii pentru mărfuri în cel mult 14 zile de la primirea avizului de retragere, dar nu înainte ca mărfurile returnate, inclusiv formularul completat, să fie returnate departamentului nostru (sau înainte de a putea dovedi că mărfurile returnate au fost deja trimise pentru noi).
Pentru restituirea plății folosim aceeași metodă de plată ca și clientul în timpul achiziției. În cazul unei rambursări a numerarului la livrare și transfer bancar, folosim doar transfer bancar într-un cont bancar.
Nu este posibilă returnarea plății prin comandă poștală sau în numerar.
În caz de retragere acceptată din contract făcută după perioada legală de 14 zile (de exemplu, clienții care sunt membri ai Clubului Muziker sau clienții care au achiziționat opțiunea Returnare extinsă) și care respectă politicile noastre de returnare (articolul este în ambalajul original, articolul este nedeteriorat, etc.), vom face rambursarea sub forma unui voucher care poate fi utilizat pentru achiziționarea altor bunuri din Muziker.
Nu veți fi niciodată taxat pentru o rambursare.


Cadouri și bonusuri

Dacă vi s-a oferit un cadou sau un bonus împreună cu mărfurile, contractul cadou pentru un astfel de cadou își pierde eficiența la retragerea din contract și sunteți obligat să returnați cadoul sau bonusul furnizat împreună cu mărfurile.


Costuri de transport retur

Veți suporta toate costurile de transport ale mărfii, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin natura lor.
Cumpărătorul este răspunzător de expedierea produsului înapoi la Muziker

Dreptul de retragere nu apare în următoarele cazuri: 

  • contracte de furnizare a mărfurilor care nu sunt prefabricate și au fost fabricate pe baza unei alegeri personale sau în conformitate cu specificațiile clientului sau orice bunuri adaptate la cerințele personale ale clientului;
  • contracte pentru furnizarea de bunuri adaptate clientului și bunuri vândute pe metru (cabluri vândute pe contor, lanțuri vândute pe contor etc.);
  • contracte de furnizare a mărfurilor sigilate care nu sunt eligibile pentru returnare din motive legate de igienă sau de protecția sănătății (de exemplu căști In-ear etc.);
  • contracte pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sau software de calculator într-un pachet sigilat, cu condiția ca sigilarea la livrare să fi fost încălcată;
  • contracte pentru furnizarea de literatură (cărți, reviste, partituri, tablaturi);
  • vânzarea de mărfuri, care ar putea fi, datorită naturii lor, inseparabile în amestec cu alte mărfuri după livrare;
  • vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele specifice ale consumatorului, bunuri adaptate sau bunuri destinate special unui singur consumator.

Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile de deteriorare și contaminare.

Dacă este posibil, trimiteți-ne mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului. Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a trimite mărfurile înapoi. Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție suficientă a mărfurilor împotriva avariilor în timpul transportului, folosind ambalajul corespunzător și evitați astfel cererea noastră de compensare pentru daunele cauzate de ambalajele insuficiente. Aceste opțiuni nu reprezintă o condiție pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere.  Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul expedierii către noi) și orice cerere de daune trebuie să fie îndreptată individual împotriva transportatorului. 

Retragere din contractul vânzătorului 

Vânzătorul va avea dreptul să se retragă din Contractul de cumpărare din cauza vânzării inventarului, a indisponibilității mărfurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor, convenit în contractul de achiziție, a întrerupt producția sau a făcut astfel de modificări serioase încât l-a împiedicat pe vânzător, chiar cu toate eforturile rezonabile de a face acest lucru, să livreze bunurile către client în termenul stabilit de acești Termeni și condiții sau la prețul specificat în magazinul online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul cu privire la acest fapt și să ramburseze depozitul plătit pentru bunuri (după cum s-a convenit în contractul de cumpărare) în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract. Banii vor fi rambursați prin aceeași metodă utilizată de client pentru plată sau transferați direct în contul bancar furnizat de cumpărător.

Retragere din contract și cardul cadou  

Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.

Plata cu criptomonede  
Cumpărătorul poate alege, de asemenea, plata într-una dintre criptomonedele oferite (de exemplu, Bitcoin) ca metodă de plată. Dacă, într-un astfel de caz, cumpărătorul, din orice motiv, solicită rambursarea prețului de achiziție pentru bunurile achiziționate prin această metodă, prețul de achiziție poate fi rambursat numai în moneda indicată pe factura pentru bunurile achiziționate astfel, exclusiv pentru suma menționată pe factură.

Livrarea și costul livrarii

 
 
Costuri și intervale de livrare

Metode de plată

Comenzile pot fi plătite folosind metodele de plată de mai jos. Toate prețurile afișate conțin TVA și sunt exprimate în lei

Plata online prin card bancar

După finalizarea comenzii dvs., veți fi redirecționat automat către un portal de plată securizat, unde puteți plăti cu VISA, MAESTRO sau MASTERCARD. Introduceți detaliile cardului și trimiteți plata. Vom fi primi o imediat o notificare despre tranzacție, așa că vom expedia comanda fără alte întârzieri.

Plata în numerar la livrare

Puteți efectua plata la livrare, plătind în numerar curierului.

Apple Pay

Apple Pay este un serviciu de plată online și portofel digital de la Apple Inc. care permite utilizatorilor să efectueze plăți folosind un dispozitiv iPhone, Apple Watch, iPad sau Mac. Apple Pay este compatibil cu majoritatea terminalelor fără contact existente.

Bitcoin Pay

Dețineți Bitcoini, aveți un portofel Bitcoin? Este cea mai ușoară metodă de plată pe care ați experimentat-o vreodată. Acum puteți efectua plata printr-un singur click sau prin scanarea codului QR!
ATENȚIE: Plățile efectuate în bitcoins nu pot fi rambursate în criptomonedă. Dacă vă retrageți din contractul de cumpărare, plata sau suma înscrisă pe factură va fi rambursată în contul dumneavoastră prin transfer bancar.
Dacă anulați comanda plătită înainte ca aceasta să fie expediată, vă vom rambursa valoarea comenzii în contul dvs. prin transfer bancar.

Plata la punctul de ridicare personală

Dacă selectați ”Preluare personală”, puteți efectua plată online imediat sau puteți plăti în momentul în care ridicați coletul de la punctul de livrare în numerar sau cu cardul. Dacă plasați o comandă pe persoană juridică, nu o veți putea ridica personal în niciunul dintre magazinele noastre sau de la punctele de colectare.

Transfer bancar

După plasarea comenzii, vă vom furniza automat toate detaliile de plată. Vă puteți conecta în internet banking și veți putea transfera cu ușurință suma în contul nostru. De îndată ce primim plata, vă vom trimite coletul imediat.

Vă rugăm să efectuați plata în contul nostru bancar numărul:

Transfer bancar instant

Transferul bancar instant este momentan cea mai convenabilă metodă de plată. Imediat ce confirmi comanda, vei fi redirecționat către internet banking, unde trebuie să te autentifici. Vei găsi toate detaliile de plată completate acolo, și doar vei confirma transferul. Avantajul este că putem să vedem plata imediat, deci putem pregăti produsele pentru tine imediat.

Dreptul de retenție

Proprietatea asupra mărfurilor este transferată cumpărătorului atunci când bunurile sunt primite de cumpărător la locul convenit. Un cumpărător care nu un consumator final dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata întregului preț de achiziție pentru bunuri.

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

reclamatii@muziker.com

Garanție și compensări


Asigurare de transport

Performanță și beneficii ale serviciului de asigurare de transport


Serviciul de asigurare a transportului acoperă despăgubirile pentru daunele aduse mărfurilor achiziționate prin proceduri accelerate în cazul apariției oricăruia dintre următoarele incidente:

Condiții de prestare a serviciului de asigurare de transport

Asigurarea transportului de mărfuri acoperă deteriorarea sau distrugerea produselor în timpul transportului său, de la momentul încărcării expediției pe mijlocul de transport specificat în contract, până la momentul descărcării mărfurilor transportate și predării acestora către destinatar sau altei persoane autorizată de destinatar. În cazul colectării personale a produselor la unul dintre punctele de colectare ale vânzătorului sau ale curierului, momentul livrării este considerat a fi colectarea mărfurilor de către destinatar. Dacă transportul de mărfuri este împărțit în părți individuale, acoperirea asigurării se aplică separat fiecărei părți a transportului de mărfuri.

Serviciul de asigurare pentru transport oferă clientului avantajul de a accelera procesul de reclamație. Clientul este obligat, în cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor, să raporteze orice daune sau distrugeri ale transportului către Muziker. Informațiile referitoare la deteriorarea bunurilor trebuie completate cu documentația foto a bunurilor deteriorate. Muziker va organiza apoi colectarea și returnarea transportului mărfurilor deteriorate prin curierat (costuri plătite de Muziker). După primirea bunurilor, Muziker va trimite imediat clientului un înlocuitor. În cazul în care produsul nu este disponibil în stoc la momentul respectiv, Muziker va oferi clientului bunuri alternative ca înlocuitor.

Clientul ia la cunoștință că taxa plătită pentru serviciul de asigurare transport nu va fi rambursată de Muziker în cazul retragerii din contract. Reclamațiile prin asigurarea de expediere pot fi făcute numai în legătură cu bunurile enumerate pe factură, împreună cu serviciul de asigurare de transport achiziționat. Aplicarea serviciului nu poate fi solicitată pentru bunuri din alte facturi, alte expedieri sau retroactiv. O reclamație făcută prin asigurarea de transport trebuie adresată la următoarea adresă de e-mail: reclamatii@muziker.com.

reclamatii@muziker.com


Serviciu complementar Înlocuire rapidă

Condițiile de utilizare a acestui serviciu sunt guvernate de regulile enumerate pe acest site web.

Serviciu complementar Returnare extinsă a mărfurilor

Condițiile de utilizare a acestui serviciu sunt guvernate de regulile enumerate pe acest site web.

Condițiile de garanție și compensare sunt reglementate de POLITICA DE RECLAMAȚII.


 

 

 

 

 

 

 

Sistemul de fidelizare Muziker Club

Termenii și condițiile sistemului de loialitate sunt guvernate de Termenii de utilizare ai Clubului Muziker

 

 

 

 

Confidențialitate

Regulile și condițiile complete de protecție a datelor cu caracter personal sunt guvernate de: https://www.osobnyudaj.sk/informovanie/35840773/en/basic-information

Vânzătorul notifică cumpărătorului că, în conformitate cu art. 6 (1) (a) (b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și abrogarea Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), (denumită în continuare „Regulamentul”), vânzătorul în calitate de operator de sistem de informații, va prelucra datele personale ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare, fără consimțământul acestuia ca persoană vizată, deoarece prelucrarea datelor personale a cumpărătorului va fi efectuată de vânzător pentru executarea contractului de cumpărare în care cumpărătorul acționează ca una dintre părți.

Bifând caseta corespunzătoare înainte de a plasa comanda, cumpărătorul își poate exprima consimțământul ca vânzătorul să proceseze și să stocheze datele sale personale necesare pentru trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite și procesarea acestora în toate sistemele sale de informații, pentru trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite.   

Alte informații

Procesul de comandă 

Orice produs pe care clientul dorește să-l cumpere trebuie plasat în coșul de cumpărături făcând clic pe “Adaugă în coș“. Conținutul coșului de cumpărături poate fi revizuit în orice moment dând clic pe “Coșul de cumpărături“. Produsele adăugate pot fi înlăturate din coș făcând clic pe butonul “Șterge“. Când sunteți gata pentru a achiziționa produsele alese în coșul de cumpărături, dați clic pe “Continuă“. Clientului îi va fi cerut să furnizeze datele de autentificare în contul Muziker (clienții noi vor trebui să își deschidă un cont înainte de a continua). Câmpurile marcate cu „*“ sunt obligatorii. Clientului îi este apoi cerut să aleagă metoda de plată și să completeze detaliile (toate datele clientului sunt procesate folosind criptarea). Pentru a verifica comanda și toate detaliile faceți clic pe “Sumar final“. Pentru a finaliza și trimite comanda dați clic pe “Trimite comanda“. Procesul de cumpărare poate fi anulat oricând închizând fereastra de browser.

Text contractual 

Acești termeni generali și condiții pot fi consultate pe siteul nostru oricând.

Factura fiscală  
După efectuarea unei achiziții în magazinul nostru electronic, vom trimite clientului (link de descărcare factură) o dovadă a achiziției în format digital. Prin acceptarea acestor termeni și condiții, clientul acceptă, de asemenea, că vom trimite factura în format digitală. Informațiile despre taxa de reciclare sunt incluse în factura cumpărătorului.

Limba contractuală 

Limba contractuala este româna.

 


 
 

Ultimele provizii

Acordurile legale în legătură cu utilizarea magazinului online și cu încheierea unei relații contractuale între vânzător și cumpărător, în baza acestor termeni și condiții, sunt guvernate de legile Republicii Slovace.
Părțile contractuale au convenit că, în cazul soluționării oricăror dispute dintre vânzător și cumpărător prin intermediul instanțelor de judecată, este competentă instanța din Republica Slovacă.