cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

SERVICIU COMPLEMENTAR

Chiar și cel mai bun produs poate avea uneori o defecțiune, chiar și marca de cea mai bună calitate are câteva plângeri.

Nu aștepta 30 de zile pentru reparație

Cu serviciul suplimentar "Înlocuire promptă" nu mai trebuie să aștepți ca reparația și cererea ta să fie procesate în termenul legal. Dacă articolul pe care îl soliciți este disponibil în depozitul nostru și am primit cererea ta, vom schimba imediat articolul vechi cu unul nou. Dacă nu avem un înlocuitor în stoc, vei primi un voucher pentru o nouă achiziție de aceeași valoare. Nu pierde timpul așteptând și bucura-te imediat de toate produsele achiziționate.

Pentru o înlocuire promptă, pornim cea mai mare viteză, astfel încât cuvântul "promptă" să-și îndeplinească sensul. Ne vom asigura că schimbul se desfășoară fără probleme și în cel mai scurt timp posibil, deoarece satisfacția ta este prioritatea noastră numărul unu.

Pentru informații suplimentare și detalii despre acest serviciu, te rugăm să consulți Termenii și condițiile noastre sau să contactezi serviciul nostru pentru clienți.

Exemplul nr. 1

  • Cumperi un pian pentru 425 €.
  • Achiziționezi serviciul suplimentar de Înlocuire Imediată.
  • Pianul se strică în perioada de garanție.
  • Trimitem instrumentul la noi pentru reclamație și îți trimitem imediat o piesă nouă.

Exemplul nr. 2

  • Cumperi un monitor pentru 213,98 €.
  • Achiziționezi serviciul suplimentar de Înlocuire Imediată.
  • Monitorul încetează să funcționeze în perioada de garanție.
  • Ne trimiți monitorul pentru reclamație, dar nu avem o piesă nouă în stoc. Îți vom trimite un voucher în valoare de 213,98 € pentru achiziționarea unui nou produs.

Cum să faci asta?

FAQ


Ce se întâmplă dacă produsul pe care doresc să-l schimb nu mai este disponibil?
Dacă nu avem exact produsul pe care dorești să-l schimbi cu o piesă nouă în stoc, vom trata cererea ta ca pe o reclamație standard. În același timp, îți vom returna suma pentru serviciul de Înlocuire Imediată achiziționat.

Vom primi o piesă nouă chiar dacă produsul este deteriorat din punct de vedere mecanic?
Din păcate, nu. Dacă produsul este deteriorat din punct de vedere mecanic, nu poate fi înlocuit cu o piesă nouă.

Se poate achiziționa Înlocuirea Imediată ulterior?
Da, poți achiziționa acest serviciu și ulterior, în termen de 14 zile de la cumpărarea produsului.