Asistență profesionistă pentru clienți
La Muziker, dorim ca clientul să experimenteze serviciul de înaltă calitate încă de la primul contact. Gama largă de instrumente muzicale, discuri LP și CD, echipamente de studio și audio-video, precum și echipamente DJ constituie baza, dar adevărata valoare adăugată vine din îngrijirea specializată și abordarea personală. Contactul cu o persoană reală nu poate fi înlocuit de un robot sau un mesaj automat.
Echipa noastră de asistență pentru clienți este formată din muzicieni și experți în segmentul muzical, care cunosc perfect produsele și nevoile clienților. Membrii echipei sunt fie vorbitori nativi, fie experți în limbile străine corespunzătoare, ceea ce le permite să comunice profesional în diverse limbi europene și să îndeplinească o varietate de cerințe ale clienților magazinelor noastre online din 35 de țări din Europa.
Comunicăm cu clienții prin chat rapid online, telefon sau e-mail. Putem să îi ghidăm prin gama noastră de instrumente muzicale și accesorii, să comparăm funcțiile, caracteristicile și specificațiile, să verificăm compatibilitatea cu alte produse și să oferim consultanță la alegere în funcție de stilul de cântat sau nivelul de experiență. De asemenea, oferim informații suplimentare despre procesarea comenzilor, plăți, livrare sau starea actuală a reclamațiilor.