Reclamații

Pentru a obține satisfacția maximă a clientului vom vinde doar produse de înaltă calitate și care au primit evaluări pozitive. Credem că fiabilitatea și calitatea lor se reflectă în mod corect în preț. Mai mult, toate instrumentele muzicale, înainte de a fi expediate, sunt supuse unei inspecții finale atente, făcută la centrul nostru de distribuție, de către profesioniști instruiți. În cazul în care apare o eroare la inspecție, pentru a asigura ca reclamația dvs. să fie procesată cât mai repede și spre satisfacția dvs., vă rugăm să urmați următori pași:

Înainte de a face o reclamație încercați serviciul nostru GRATUIT de Asistență la Distanță.

Serviciul nostru autorizat va fi în măsură să vă ajute cu multe probleme care ar putea părea ca un defect al produsului, dar care sunt rezultatul faptului de a nu fi familiarizat cu toate caracteristicile produsului:

  • Indicatorul luminos este pornit, dar instrumentul nu funcționează ...
  • Instrumentul funcționează, dar produce un zgomot ciudat ...
  • Prea mult bâzâit sau zgomote neobișnuite ...
  • Produsul nu este compatibil cu un alt dispozitiv (de exemplu microfonul nu funcționează atunci când este conectat la un computer, mixer etc.)

Vă recomandăm să contactați Serviciul cu clienții înainte de a returna produsul. Experții noștri vor fi bucuroși să vă ajute. Ei sunt capabili de a analiza o posibilă cauză a unei probleme prin telefon sau prin e-mail și astfel veți economisi timp și cheltuieli.

Tel. Serviciul cu clienții:

Linie gratuită 080 036 0359
From Mo to Fr 9:00-17:00

E-mail Serviciul cu clienții:

romania@muziker.com

Daune în timpul transportului

În momentul livrării coletului de către firma de curierat, va rugăm sa verificați starea coletului la exterior pentru a constata eventuale daune cauzate în timpul transportului. În cazul în care credeți că pachetul a fost deteriorat, vă rugăm să-l refuzați și să cereți agentului firmei de curierat să urmeze procedura de refuzare. Trimiteți-ne actul doveditor al refuzării coletului primit de la agentul de curierat, la adresa de e-mail:

romania@muziker.com

În cazul în care observați daunele după ce ați acceptat coletul, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile. Reclamațiile primite după această perioadă vor fi refuzate!

Produsul prezintă disfuncționalități la prima folosire

În cazul în care produsul nu funcționează corect la prima utilizare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, dar nu mai târziu de 3 zile de la data livrării:

romania@muziker.com

Procedura standard de revendicare a garanției

1 | Raportați o reclamație

1. Descărcați și completați formularul de reclamație. Un exemplar trebuie sa-l trimiteți pe email la adresa romania@muziker.com, iar un exemplar trebuie printat și introdus în colet.

Formularul poate fi descarcat aici:

2. Impachetați produsul (cu toate accesoriile) cu grijă pentru nu a fi deteriorat în timpul transportului. Muziker nu este responsabilă de daunele care pot interveni în timpul transportului, daune datoarate unei ambalări necorespunzătoare.

Dacă produsul a fost livrat doar în ambalajul original, vă rugam să-l înveliți în folie de plastic pentru ca agentul de curierat să nu lipească etichetele de transport direct pe ambalaj.

3. După ce primim formularul de reclamație de la dvs., vom face comandă la firma de curierat GLS pentru preluarea coletului. Comanda pentru preluare se poate face de pe o zi pe alta și trebuie facută înainte de ora 15:30. Curierul va veni cu eticheta de transport printată. Nu trebuie să scrieți nicio adresă pe colet. La preluarea coletului, curierul vă va da un document constatator al preluării. Costul transportului este suportat de către Muziker. Daca doriți preluarea produsului la o alta adresă, diferită de adresa de livrare, vă rugăm sa specificați.

Pentru orice întrebare, ne puteți contacta la adresa de email:

romania@muziker.com

2 | Trimiteți pachetul la adresa noastr

În cazul în care doriți să vă retrageți din acest contract în perioada garantată de 30 de zile, pentru bunurile cu o greutate mai mare de 50 kg, clientul este obligat să plătească costul efectiv al transportului aferent returnării produsului. Clientul poate să aleagă un alt mijloc de transpot (altul decât cel folosit de Muziker) pentru a returna produsul, deși acest lucru nu este indicat. Totuși, în cazul produselor cu o greutate mai mare de 50 Kg, costul aferent Ridicării și Returnării produsului este suportat de către Muziker doar în cazul în care reclamația a fost aceptată. Dacă în urma inspecției produsului efectuată de către tehnicienii Muziker, reclamația nu este acceptată (exemplu: defectul este rezultatul manipulării, utilizării mproprii a produsului de către client), costul aferent Ridicării și Returnării produsului este suportat de către client. Muziker va emite clientului o factură aferentă costului efectiv plătit pentru Pick-up & Return. Clientul poate să aleagă un alt mijloc de transpot (altul decât cel folosit de Muziker), deși acest lucru nu este indicat. În acest caz, Muziker va restituii doar suma aferentă celei mai ieftine variante de Pick-up & Return oferită de Muziker.

Procesarea unei reclamații

Vom procesa cererea dvs. imediat și nu mai târziu de 3 zile lucrătoare (cazuri complicate). Această perioadă nu include timpul necesar pentru o evaluare profesională a reclamației de către unul dintre experții noștri, timp care depinde de tipul de produs inspectat. În cazul în care reclamația a fost autorizată, vă vom trimite prin e-mail o confirmare de acceptare a cererii dumneavoastră care cuprinde toate detaliile necesare (data de autorizare, subiectul reclamației, calea preferată de a soluționa reclamația). Cererea va fi soluționată fără întârziere și nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data la care produsul defect ajunge în Serviceul Muziker, cu excepția cazului în care se convine altfel în scris. Puteți contacta Centrul nostru de garanție și reparații oricând în timpul orelor de lucru.

Service-ul autorizat va trimite bunurile reparate sau înlocuite (în funcție de defectul identificat) înapoi la adresa poștală sau la locul unde afost depusă cererea. Puteți verifica starea cererii dumneavoastră în orice moment prin contactarea Centrului nostru de garanție și reparații.

© 2004-2019 Muziker | Reclamații
Logo muziker
Nu rata marile promoții. Activează notificările.
Activeză