Noi vindem numai produse de înaltă calitate, dintre care majoritatea sunt supuse inspecției înainte de expedierea din centrul nostru de distribuție. Cu toate acestea, dacă în ciuda eforturilor noastre ceva nu este în regulă, produsul achiziționat este defect, aveți dreptul de a solicita garanție.

Cum deschid o reclamație?

Cea mai simplă modalitate de vă conecta în contul Dvs. de client, faceți clic aici Reclamații și Vreau să creez o nouă reclamație. În calitate de client înregistrat, va trebui să completați doar câteva detalii și toate celelalte vor fi completate în prealabil.

Dacă nu sunteți înregistrat la noi ca și client, puteți utiliza oricare dintre aceste formulare, în concordanță cu tipul reclamației pe care doriți să o deschideți.

Produsul este defect Produsul a ajuns deteriorat mecanic Mi-ați trimis un produs greșit Livrare incompletă Comandă nelivrată

Imediat după completarea formularului, veți primi o confirmare pe care trebuie să o printați și să o trimite-ți împreună cu produsele care vor fi returnate către noi. Formularul anexat ne v-a ajuta să soluționam mai repede cererea Dvs.

Da. Consumatorii pot depune o plângere cu referire la produsele vândute sau la servicii la orice locație de vânzare cu amănuntul a vânzătorului. O altă opțiune este de a deschide o reclamație pe e-mail la romania@muziker.com.Veți primi apoi un răspuns cu pașii ce trebuiesc urmați.

Condițiile de garanție și compensare sunt reglementate de POLITICA DE RECLAMAȚII.

© 2004-2019 Muziker | Reclamații
Logo muziker
Nu rata marile promoții. Activează notificările.
Activeză