cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

Service Profesionist Muziker

Angajamentul nostru nu se încheie o dată cu livrarea produselor

Foarte puține magazine online beneficiază de un centru de service autorizat. Noi, la Muziker, dorim să asigurăm clienților noștri servicii de calitate încă de la primul contact și să păstrăm această experiență pozitivă și în următorii ani. Angajamentul nostru nu se încheie în momentul achiziției. Știm că a lăsa o impresie bună, de durată, nu înseamnă doar a oferi la prețuri rezonabile o selecție largă de bunuri de calitate pentru mai multe activități de petrecere a timpului liber, ci și comunicarea rapidă, consilierea pentru clienții noștri din 26 de țări UE, dar și asigurarea plăților securizate, cât si livrarea bunurilor la timp. Oferim suport clienților noștri înainte și după cumpărare.

Centrul nostru de reclamații are propriul service autorizat, capabil de reparații rapide și profesionale. Pentru a ne putea îndeplini angajamentele pentru întreaga perioadă de garanție și ciclul de viață, fără întârzieri nejustificate, avem propria noastră echipă de reparatori, electroniști și testeri profesioniști cu experiență. Service-ul nostru este autorizat să repare peste 30 de mărci de renume. De asemenea, lucrăm cu alte service-uri autorizate pentru mai mult de 160 de mărci. Puteți conta pe experiența noastră!

Noi vindem numai produse de înaltă calitate, dintre care majoritatea sunt supuse inspecției înainte de expedierea din centrul nostru de distribuție. Cu toate acestea, dacă în ciuda eforturilor noastre ceva nu este în regulă, produsul achiziționat este defect, aveți dreptul de a solicita garanție. Cum deschid o reclamație?