cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Furca

4,10
DUROLUX dispune de un sistem cu arc negativ pentru aer numit EQUALIZER ™ (EQ). Împreună cu cartușul sigilat Piston Compensator System (PCS ™) actualizat, ediția DUROLUX 2020 atinge următorul nivel de performanță.SISTEM EQ EQUALIZER ™Sistemul Air...
Extra gifts
Obține un cadou gratuit achiziționând acest produs
Bucurie de Paște - Folosește codul HAPPYEASTER și cumpără acest produs cu reducere.
În stoc, 4 buc.
Expediere la 29.04.2024 ,
2024-05-07
1.959 lei
Furca SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Furca

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Furca

1.959 lei

Cod produs: 14645 | ID: 393409

SR Suntour Durolux 160 mm 29/28" (622 mm) 15x110 Furca

Aceasta este o traducere automată generată de un software:

DUROLUX dispune de un sistem cu arc negativ pentru aer numit EQUALIZER ™ (EQ). Împreună cu cartușul sigilat Piston Compensator System (PCS ™) actualizat, ediția DUROLUX 2020 atinge următorul nivel de performanță.


SISTEM EQ EQUALIZER ™

Sistemul Air EQ, egalizând perfect greutatea călărețului cu curba arcului, rezultând poziționarea și sprijinul exact. Sistemul Air EQ creează o senzație personalizată pentru fiecare călăreț, optimizând controlul adecvat al căderii și al volumului împreună cu reglajele de amortizare externe ale cartușelor PCS sigilate. Rezultatul este o senzație suplă de arc spiralat într-un pachet de arc pneumatic ușor, progresiv și ușor de reglat.


Hollow Crown

Tehnologia ușoară forjată a coroanei goale aduce rigiditate suplimentară și menține greutatea scăzută. Este cu 35 de grame mai ușoară decât coroana solidă. Partea superioară din carbon, dintr-o singură bucată, economisește din nou 120 de grame față de versiunea forjată.


PCS

Plutirea pe un covor magic este sentimentul pe care îl vizăm. Reducerea impactului de la sol la corp este primul pas. Cu PCS ca bază și circuite de compresie și de revenire de mare viteză bazate pe shim, cartușul RC2 progresează în direcția corectă, cu date de testare care oferă dovezi. Performanță simplă, fiabilă, durabilă și ușoară.


Q-LOC

Q-LOC este un sistem brevetat de eliberare rapidă pentru axe prin care merită pe deplin denumirea de „rapid”. Q-LOC 2 este pasul evolutiv logic, garantând 100% compatibilitate cu toate tipurile de modele ale axelor butucului.

Parametrii și specificații

Funcții

Opțiuni de setare

Air Chamber Volume, Compresie de viteză Mare / Mică, High / Low Speed Rebound, Presiunea camerei de aer


Proprietăți

Osie standart

Tip de frână

Suport de frână

180, Post Mount


Dimensiuni și greutate

Cursa

Diametrul roții

Diametrul pipă

Greutate (g)

2120


Țară

Ţara de fabricaţie

China


Accesorii recomandate

Punctaj bazat pe 10 recenzii utilizator:

4,10

Luca M.

Impresie generală

Data
26.07.2023

Ottima alternativa per rapporto qualità-prezzo, montata su e bike front ora è molto più guidabile sul davanti

Daniele P.

Impresie generală

Data
28.08.2022

Ottima forcella ad un ottimo prezzo. Differenza abissale in meglio con la forcella entry level che avevo

Klaus B.

Impresie generală

Data
02.01.2023
Varianta evaluată

Leider taugt die Bremsleitungsbefestigung per Clip nichts. Kabelbinder ist angesagt. Ansonsten für den Preis eine super Gabel.

Rüdiger F.

Impresie generală

Data
15.11.2022
Varianta evaluată

Die Gabel sollte eine 2019er Fox ersetzen und das hat sie zu 150%. Die Durolux darf bleiben und die Fox muss gehen. Eine zweite Durolux ist bereits bestellt. Bestellvorgang, Bezahlung, Versand und Kommunikation mit Muziker sind problemlos und positiv. Gerne wieder

Pavel H.

Impresie generală

Data
21.08.2022
Varianta evaluată

Bohužel z vidlice mám stejné pocity jako Marian W. Mám model 2021. Bohužel žádné pružiny, takže nastavení zdvihu jednoduchým přidáním spacerů se nekoná. Nastavení zdvihu pouze výměnou airshaftu, což je dalších plus 60 USD pro každý z možných zdvihů (150 - 170 mm), namísto jednouchého přidání/ubrání spaceru za cca 100 Kč (jestli tohle má být jednoduchý servis?). Airshaft navíc nikde v ČR není k sehnání. Buď jsem kopyto nebo změnu ve vysokorychlostní nebo nízkorychlostní expanzi také necítím. Vidlici z výše uvedených důvodů nedoporučím. Už jen kvůli tomu airshaftu. Kdybych chtěl platit za každou ptákovinu (malou změnu zdvihu), mohu jít ke konkurenci, která se alespoň nechlubí simply service. Za mě zklamání.