Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Aceasta este bicicleta pentru tine, dacă
- Căutați o bicicletă MTB rigidă și ultraligeră - cadrul său cântărește doar 840 de grame și a fost testat pe deplin în Cupa Mondială de BH Templo Cafés.
Tehnologia sa unică este
- Cadră ultraligeră, cu cele mai bune fibre de carbon. Utilizarea fibrelor Toray T1100G este esențială pentru a obține o greutate de doar 840 g în dimensiunea MD.
Este diferit pentru că
- Incorporează o tehnologie pentru cadre monocoque care aplică presiune ridicată în matriță pentru a atinge cele mai înalte niveluri de material compact și pentru a elimina presiunile inconsistente din cadru care creează bule și imperfecțiuni. Acest sistem de fabricație permite controlul și optimizarea grosimilor ideale pe diferitele părți ale cadrului.
PROIECTAT CU ATENȚIE 840 GRAM
- Utilizarea fibrelor Toray T1100G este esențială pentru a atinge o greutate de doar 840 g în dimensiunea MD, fără nicio limită de greutate a utilizatorului. Dispunerea atent proiectată îmbunătățește confortul în scaun și scaun, creșterea capacității de filtrare pentru vibrații și impacturi.
UNGHIUL DE DIRECȚIE 68º
- Unghiul de direcție de 68 ° garantează o bicicletă mai ușor de manevrat la coborâri și în zone tehnice.
LANTE DE 420 MM
- Chainstay-urile din motocicletele XC Ultimate EVO sunt foarte scurte pentru a asigura: reactivitate, manevrabilitate, rigiditate și distanță îmbunătățită a lățimii anvelopelor. Acestea includ un dropout cu aspect similar bicicletelor de șosea: mai solide și compacte, reducând lățimea carcasei din spate cu 2 cm.
REACH 434 MM
- Creșterea acoperirii de la 10 la 20 mm comparativ cu versiunea anterioară, în funcție de dimensiune.
DIRECȚIE BLOCKLOCK
- Bicicletele EVO de ultimă generație sunt echipate cu sistemul Across BlockLock care limitează rotația la 150 °, protejând tubul descendent și prevenind impactul asupra carbonului.
MONTAJ PLAT
- Tehnologia Flat Mount ne permite, la fel ca în cazul bicicletelor rutiere, să rezistăm și să reducem la minimum solicitările, tensiunile și vibrațiile în timpul frânării.