Aceasta este o traducere automată generată de un software:
În ultimele 18 luni, am vorbit în interior despre ce necesită o distorsiune grozavă a basului pentru a obține un ton utilizabil. În principiu, se învârte în jurul unui EQ, o structură predeterminată pentru a conduce frecvențele potrivite pentru piesa corectă, pentru a tăia sau pentru a sta cu o adâncime bogată chiar în buzunarul tău preferat cu partenerul tău de ritm în crimă. Cu aceasta, nu am căutat mai departe decât Geezer Butler și utilizarea lui a dinamicii în melodiile sale, care rezonează la fel de real astăzi, așa cum au făcut-o când au fost înregistrate.
Groove-ul „Hand of Doom” cu Geezer și Bill, schimbarea caracterului face ca piesa să fie ceea ce este. Deci, ce se întâmplă dacă ai putea controla pre-EQ-ul fiecărei unități cu un EQ activ cu 5 benzi? Vă oferă două tonuri separate cu două unități individuale care pot fi introduse la momentul dorit pentru a vă oferi un impuls atât de necesar în armonici bogate.
Așa că, având în vedere revelația, ne-am propus să facem „Pedal of Doom” să fie forjat în cele mai adânci adâncimi întunecate din... Essex. Dispunând de o ieșire Di izolata cu transformator la bord, cu două EQ-uri comutabile. Contoare duale VU care sunt proiectate pentru a asigura că semnalul de bas este echilibrat pe intrarea și ieșirea căii semnalului. Utilizarea contorului de intrare pentru a conduce EQ-ul la nivelul dorit, în funcție de ieșirea instrumentului dumneavoastră. Contorul de ieșire asigură că semnalul care se întoarce la amplificator este așa cum intră pentru a evita orice salturi nedorite de câștig sau, dimpotrivă, pentru a asigura creșteri de câștig atunci când este necesar.
Desigur, nevoia de a conduce acele sunete cu o distorsiune armonică bogată a fost o necesitate a acestei pedale, cu opțiunea de a forma doar cantitatea potrivită de câștig pentru acele momente care necesită comutarea sunetului Doom atunci când este necesar.
După ce am avut nenumărate solicitări de a face o pedală de preamplificare Geezer Butler bazată pe Head of Doom, am sărit la proiect și vă prezentăm astăzi „The Pedal of Doom”.
Am vrut ca pedala să fie terminată la un standard ridicat înainte de a o prezenta lui Geezer, așa că după câteva luni pedala a fost gata și a trimis-o către Geezer pentru aprobarea lui, neștiind la ce lucram, Geezer a fost uimit de pedală și Am avut câteva cuvinte foarte amabile să spună „aceasta este fără îndoială cea mai bună pedală de sunet și proiectat pe care am cântat-o vreodată și cu amplificatorul meu are cu adevărat sunetul de doom pentru care trăiesc”.