Acești Termeni și Condiții se aplică la toate achizițiile online efectuate de clienți (afaceri sau consumatori) în magazinul nostru online ("e-shop") și furnizate de Muziker, a.s. ("Muziker"). Un consumator este orice persoană care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal niciunei meserii sau licențe de comerț. O afacere este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat, cu capacitate de exercițiu, care la încheierea unei tranzacții legale acționează în exercitarea profesiei sau activității sale.
La cumpărarea unui produs se încheie un contract între client și Muziker. Pentru întrebări, cereri și obiecții contactați Serviciul cu clienți în timpul orelor de lucru.
Linie gratuită
Complimente, puncte slabe, sugestii de îmbunătățire
Catalogul de produse din magazinul online nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic. Este doar un catalog online neobligatoriu a gamei de produse disponibile. Muziker nu garantează acuratețea sau caracterul complet al informațiilor furnizate pe site-ul său. Muziker își rezervă dreptul de a face modificări și de a corecta greșelile pe site-ul muziker.ro în orice moment. Făcând clic pe "Trimite comanda", clientul se angajează din punct de vedere legal să cumpere bunurile din coșul său de cumpărături. O confirmare a finalizării cu succes a comenzii va fi trimisă imediat după ce comanda a fost făcută. Acceptarea comenzii, deci încheierea acordului de voință și a contractului de vânzare-cumpărare se face în momentul primirii de către client a facturii fiscale aferente comezii. Factura fiscală ține loc de contract de vânzare-cumpărare. Email-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii nu constituie o acceptare fermă a comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distanță.
Clientul are dreptul de a se retrage din acest Contract, fără a da niciun motiv, in termen de 30 de zile. Perioada de retragere este de 30 de zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.
Atenție! Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 30 de zile de la livrarea produselor, dar doar produsele care nu prezintă defecte și urme de folosință sunt acceptate după perioada legală de 14 zile. În cazul în care produsele returnate după perioada legală de 14 zile sunt deteriorate și nu au un ambmalaj original nedeteriorat, clientului i se va cere o compensare financiara. Acest lucru nu se aplică în cazul în care daunele au avut loc în timpul examinării produsului intr-un magazin fizic.
Bunurile trebuie trimise înapoi către Muziker fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract.
În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs îl puteti returna în termen de 30 zile de la data livrarii, suportând costurile de retur ale expediției.
Pentru returul produsului, puteți folosi un curier la alegerea dumneavoastră sau puteți apela la serviciul Muziker pick&ship. Costul returului va fi dedus din valoarea produsului.
Tarifele pentru serviciul Muziker pick&shipp le găsiți în tabelul de mai jos.
Greutate până în
|
Preț pe colet în RON
|
2 kg
|
77
|
5 kg
|
79
|
10 kg
|
82
|
15 kg
|
84
|
20 kg
|
86
|
25 kg
|
89
|
30 kg
|
91
|
40 kg
|
117
|
50 kg
|
130
|
60 kg
|
149
|
70 kg
|
168
|
80 kg
|
186
|
90 kg
|
205
|
100 kg
|
233
|
150 kg
|
350
|
200 kg
|
466
|
250 kg
|
583
|
300 kg
|
699
|
400 kg
|
932
|
peste 401 kg
|
1165
|
Dreptul de retragere din prezentul contract făcut online are doar consumatorul care a comandat bunurilor pentru uzul personal. Dreptul de retragere se aplică și în cazul persoanelor juridice, dar această opțiune este considerată în mod individual.
Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia lui/ei de retragere din prezentul contract printr-o declarație clară, de exemplu prin trimiterea unei scrisori prin poștă sau a unui e-mail la adresa de mai jos sau folosind formularul online:
Adresă poștală
Muziker internetovy obchod
Drienova 1/h
821 01 Bratislava
Slovenska republika
Mai jos puteți descărca formularul de retragere.
Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate.
Dacă decideți să returnați produsul prin altă metodă decât cea oferită de noi, vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:
MuzikerÎn cazul în care clientul se retrage din prezentul contract, noi (Muziker) trebuie să restituim toate plățile pe care le-am primit de la client, inclusiv costul de livrare (excluzând costurile suplimentare care au avut loc în cazul în care clientul a ales un mod de livrare diferit de cea mai ieftină variantă oferită de noi), fără întârziere și nu mai târziu de 14 de zile de la data la care am primim cererea de retragere a clientului din prezentul Contract. Putem amâna plata bunurilor achiziționate de către client până când acestea vor fi returnate sau până când clientul ne va trimite o dovadă că el/ea a înapoiat bunurile, oricare dintre acestea este mai devreme.
Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Dacă este posibil, vă rugăm să returnați produsele în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și componentele produsului. Clientul poate utiliza pentru transport un ambalaj de protecție.
În cazul în care ambalajul original nu mai este disponibil, vă rugăm să ambalați bunurile într-un mod care va asigura o protecție suficientă pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. În caz contrar, costurile compensatorii a daunelor vor suportate de către client. Această prevedere nu afectează dreptul legal de retragere din prezentul contract.
Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.
Toate prețurile produselor afișate pe siteul nostru conțin taxa legal aplicabilă de TVA.
Dacă valoarea totală a comenzii este mai mică sau egală cu 290,00 lei , pentru livrare în România clientul va trebui să plătească costul transportului în valoare de 49 Lei
Pentru comenzile a căror valoare depășește 290,00 lei , livrarea este gratuită.
Taxa de livrare exactă pentru fiecare produs în parte, poate fi găsită în coșul de cumpărături și în formularul de comandă.
Oferim livrare doar până la prima ușă. Cu excepția cazurilor în care informațiile de pe paginile de produse indică altfel, toate produsele (cu excepția celor expuse în magazinele noastre sau produse B-stock) sunt disponibile de a fi expediate imediat. Timp estimat de livrare în zilele lucrătoare: 3 .
Dacă termenul de livrare prevăzut diferă, acest fapt va fi menționat pe pagina de produs.
In-Time (colete supradimensionate)
GLS (colete standard)
Ridicare personală de la un punct Pick-up al Coletăriei:
Puteți ridica comanda într-un punct Pick-up al Coletăriei. Coletăria vă va trimite un link de urmărire și mai multe informații de îndată ce coletul a ajuns în punctul de Pick-up. Disponibilitatea acestei metode de livrare depinde de dimensiunea și greutatea coletului.
Comenzile pot fi plătite folosind metodele de plată de mai jos. Toate prețurile afișate conțin TVA și sunt exprimate în lei
Transfer bancar
După finalizarea comenzii, sistemul nostru vă va trimite în mod automat toate detaliile necesare efectuării plății. De asemenea, veți primi un e-mail cu o factură proforma. Puteți efectua plata prin internet banking. Mărfurile vor fi expediate după ce banii au ajuns în contul nostru.
Plata online cu card bancar
După trimiterea comenzii, sistemul nostru vă va redirecționa către un portal de plată sigur și vă va permite efectuarea plății on-line cu carduri VISA, VISA Electron, MasterCard și Maestro. Completați informațiile solicitate și efectuați plata. Banca noastră ne va notifica imediat cu privire la succesul efectuării plății, după care vom procesa comanda.
Bitcoin Pay
Dețineți Bitcoini, aveți un portofel Bitcoin? Este cea mai ușoară metodă de plată pe care ați experimentat-o vreodată. Acum puteți efectua plata cu un singur click de mouse sau cu o scanare QR!
Plata în numerar la livrare
Puteți face plata la livrare, plătind în numerar curierului.
Bunurile rămân în proprietatea Muziker până la plata lor integrală.
Deteriorarea bunurilor în timpul transportului
Muziker oferă o garanție de 36 de luni pentru instrumentele muzicale și
echipamentele de sunet noi. Perioada de garanție a accesoriilor noi pentru
instrumentele muzicale și a altor produse este, în conformitate cu
reglementările legale, de 24 de luni. În cazul anumitor consumabile (de
exemplu: plectrums, fețe de tobe, bețe de tobe, corzi, lămpi etc.) a căror
durată de funcționare este estimată la 90 de zile, numai defectele de
fabricație și ale materialelor sunt luate în considerare în timpul perioadei
de garanție ca un motiv valabil pentru o restituire sau înlocuire.
Perioada de garanție extinsă
În timpul perioadei de garanție extinsă (peste perioada statutară de 24 de
luni), centrul de service autorizat Muziker își rezervă dreptul de a modifica
anumite aspecte ale garanției. De exemplu, termenul de 30 de zile de reparare
gratuită a produsului se poate modifica în ”nedeterminat” (perioada de
reparație gratuită este subiectul acordului individual între centrul de
service și client, ținându-se cont de timpul necesar pentru a se asigura o
piesă de schimb originală, necesară reparației).
Totuși, centrul de
service Muziker se angajează să efectueze reparația fără întârziere.
Puteți
depune o plângere pentru daunele cauzate de perioada prelungită a reparației
numai în situația în care se poate dovedi că întârzierea a fost cauzată în mod
deliberat sau datorită unor neglijențe grave din partea centrului de
service.
În cazul în care un produs este înlocuit în timpul perioadei
extinse cu 12 luni a garanției (adică peste perioada de 24 de luni a garanție
legale), clientul nu are automat dreptul la o altă perioadă de 36 de luni de
garanție. Perioada de garanție a produsului achiziționat inițial se transferă
noului produs.
Excepții
Cinelele se încadrează într-o categorie specială de produse datorită naturii
materialului și a modului de utilizare care fac obiectul unei uzuri naturale.
Prin urmare, perioada de garanție pentru aceste produse este de 24 de luni. La
procesarea unei reclamații, centrul de service Muziker va efectua o inspecție
a produsului, luându-se în considerare semnele de uzură în urma utilizării
normale și nu iși va asuma responsabilitatea pentru defectele datorate
deteriorării mecanice cauzate de o lovitură puternică care depășește nivelul
de rezistență mecanică a materialului.
Categorie specială de produse cu garanție de 24 de luni, care sunt
susceptibile la uzură datorită naturii materialelor și a utilizării
specifice (spre exemplu cinele, butoane, fadere, clape, benzi de cauciuc,
etc). Centrul de Service Muziker va efectua o expertiză de specialitate a
produsului, ținând cont de semnele unei uzuri în condiții normale de
utilizare, precum și de excluderea răspunderii pentru defectele datorate
defectelor mecanice cauzate de o lovitură care depăsește nivelul de rezistență
mecanică a materialului. În acest caz, Muziker poate oferi clienților
repararea produselor deteriorate pe cheltuiala acestora, eventual la prețuri
reduse, stabilite de comun acord.
Cardul de garanție
Pentru fiecare produs achiziționat online se emite o factură electronică
(chitanță atunci când cumpărați într-un magazin fizic) care servește, de
asemenea, ca document de garanție. Perioada de garanție începe cu data
facturării produselor și se prelungește cu perioada în care produsul a fost
supus unei reparații în timpul perioadei de garanție.
Anularea garanției
Defectele sau orice alte daune provocate de manipularea necorespunzătoare,
instalarea neprofesionistă, utilizarea de accesorii neadecvate sau modificări
aduse pieselor originale de către client sau o persoană terță, nu sunt
acoperite de garanție.
Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizarea produselor în condiții
neadecvate (praf, umezeală, chimicale agresive, câmpuri magnetice puternice
etc.) sau în cazul în care bunirile au fost afectate de către cumpărător sau
un terț neautorizat de către Muziker.
Această garanție nu acoperă daunele
sau defectele cauzate de dezastre naturale și de alimentare cu tensiune
necorespunzătoare. Semnele de uzură care apar în urma utilizării normale a
produsului sunt, de asemenea, excluse din garanție.
Garanția produselor B-Stock
Muziker oferă de asemenea dreptul de retragere din contractul de cumpărare
pentru bunurile din categoria B-Stock. Acestea reprezintă bunurile care au
fost deschise anterior, au ambalajele deteriorate, au fost folosite și apoi
returnate sau sunt deteriorate.
Bunurile B-Stock nu se pot înlocui cu un produs nou după retragerea din
contract sau atunci când se revendică utilizarea garanției.
Solicitările de garanție pentru mărfurile B-stock se încadrează în
conformitate cu regulile de garanție, dacă nu se specifică altfel în această
secțiune.
Nu este posibilă depunerea unei cereri de garanție pentru un "defect" sau alt
motiv, pentru care bunurile au fost vândute la un preț redus.
Orice produs pe care clientul dorește să-l cumpere trebuie plasat în coșul de cumpărături făcând clic pe “Adaugă în coș“. Conținutul coșului de cumpărături poate fi revizuit în orice moment dând clic pe “Coșul de cumpărături“. Produsele adăugate pot fi înlăturate din coș făcând clic pe butonul “Șterge“. Când sunteți gata pentru a achiziționa produsele alese în coșul de cumpărături, dați clic pe “Continuă“. Clientului îi va fi cerut să furnizeze datele de autentificare în contul Muziker (clienții noi vor trebui să își deschidă un cont înainte de a continua). Câmpurile marcate cu „*“ sunt obligatorii. Clientului îi este apoi cerut să aleagă metoda de plată și să completeze detaliile (toate datele clientului sunt procesate folosind criptarea). Pentru a verifica comanda și toate detaliile faceți clic pe “Sumar final“. Pentru a finaliza și trimite comanda dați clic pe “Trimite comanda“. Procesul de cumpărare poate fi anulat oricând închizând fereastra de browser.
Acești termeni generali și condiții pot fi consultate pe siteul nostru oricând.
Limba contractuala este româna.