Termeni și condiții

Furnizor

MUZIKER, a.s.
Einsteinova 18
85101 BRATISLAVA 5
Republica Slovacă
Înregistrată în Reg. Com. al tribunalului Bratislava I,
Secțiunea: Sa, Nr. 3337/B
Număr de înregistrare: 35840773
C.I.F.: RO36810741

Subiecte

Generalități

Acești Termeni și Condiții se aplică la toate achizițiile online efectuate de clienți (afaceri sau consumatori) în magazinul nostru online ("e-shop") și furnizate de Muziker, a.s. ("Muziker"). Un consumator este orice persoană care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal niciunei meserii sau licențe de comerț. O afacere este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat, cu capacitate de exercițiu, care la încheierea unei tranzacții legale acționează în exercitarea profesiei sau activității sale.

Parteneri contractuali

La cumpărarea unui produs se încheie un contract între client și Muziker. Pentru întrebări, cereri și obiecții contactați Serviciul cu clienți în timpul orelor de lucru.

Linie gratuită

Linie gratuită 080 036 0359
From Mo to Fr 9:00 - 20:00

E-Mail

romania@muziker.com

Complimente, puncte slabe, sugestii de îmbunătățire

director@muziker.com

Oferta și comanda

Catalogul de produse din magazinul online nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic. Este doar un catalog online neobligatoriu a gamei de produse disponibile. Muziker nu garantează acuratețea sau caracterul complet al informațiilor furnizate pe site-ul său. Muziker își rezervă dreptul de a face modificări și de a corecta greșelile pe site-ul muziker.ro în orice moment. Făcând clic pe "Trimite comanda", clientul se angajează din punct de vedere legal să cumpere bunurile din coșul său de cumpărături. O confirmare a finalizării cu succes a comenzii va fi trimisă imediat după ce comanda a fost făcută. Acceptarea comenzii, deci încheierea acordului de voință și a contractului de vânzare-cumpărare se face în momentul primirii de către client a facturii fiscale aferente comezii. Factura fiscală ține loc de contract de vânzare-cumpărare. Email-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii nu constituie o acceptare fermă a comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distanță.

Dreptul de retragere

Clientul are dreptul de a se retrage din acest Contract, fără a da niciun motiv, in termen de 30 de zile. Perioada de retragere este de 30 de zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.

Atenție! Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 30 de zile de la livrarea produselor, dar doar produsele care nu prezintă defecte și urme de folosință sunt acceptate după perioada legală de 14 zile. În cazul în care produsele returnate după perioada legală de 14 zile sunt deteriorate și nu au un ambmalaj original nedeteriorat, clientului i se va cere o compensare financiara. Acest lucru nu se aplică în cazul în care daunele au avut loc în timpul examinării produsului intr-un magazin fizic.

Bunurile trebuie trimise înapoi către Muziker fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract.

În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs îl puteti returna în termen de 30 zile de la data livrarii, suportând costurile de retur ale expediției.

Pentru returul produsului, puteți folosi un curier la alegerea dumneavoastră sau puteți apela la serviciul Muziker pick&ship. Costul returului va fi dedus din valoarea produsului.

Tarifele pentru serviciul Muziker pick&shipp le găsiți în tabelul de mai jos.

Greutate până în 
Preț pe colet în RON
2 kg
77
5 kg
79
10 kg
82
15 kg
84
20 kg
86
25 kg
89
30 kg
91
40 kg
117
50 kg
130
60 kg
149
70 kg
168
80 kg
186
90 kg
205
100 kg
233
150 kg
350
200 kg
466
250 kg
583
300 kg
699
400 kg
932
peste 401 kg
1165

Dreptul de retragere din prezentul contract făcut online are doar consumatorul care a comandat bunurilor pentru uzul personal. Dreptul de retragere se aplică și în cazul persoanelor juridice, dar această opțiune este considerată în mod individual.

Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia lui/ei de retragere din prezentul contract printr-o declarație clară, de exemplu prin trimiterea unei scrisori prin poștă sau a unui e-mail la adresa de mai jos sau folosind formularul online:

Adresă poștală

Muziker internetovy obchod
Drienova 1/h
821 01 Bratislava
Slovenska republika

Mai jos puteți descărca formularul de retragere.

Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate.

Dacă decideți să returnați produsul prin altă metodă decât cea oferită de noi, vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:

Muziker
Reklamačné stredisko
Logistický areál P3
Hala 2, súpisné číslo 1102
900 55 Lozorno
Slovenská republika

Consecințele retragerii

În cazul în care clientul se retrage din prezentul contract, noi (Muziker) trebuie să restituim toate plățile pe care le-am primit de la client, inclusiv costul de livrare (excluzând costurile suplimentare care au avut loc în cazul în care clientul a ales un mod de livrare diferit de cea mai ieftină variantă oferită de noi), fără întârziere și nu mai târziu de 14 de zile de la data la care am primim cererea de retragere a clientului din prezentul Contract. Putem amâna plata bunurilor achiziționate de către client până când acestea vor fi returnate sau până când clientul ne va trimite o dovadă că el/ea a înapoiat bunurile, oricare dintre acestea este mai devreme.

Dreptul statutar de retragere nu se aplică în următorele cazuri:

  • achiziții de bunuri care nu sunt prefabricate și au fost fabricate pe baza unei alegeri personale sau în funcție de specificațiile clientului, sau orice bunuri care au fost adaptate la cerințele personale ale clientului.
  • achiziții de bunuri sigilate care nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive legate de igienă și protecția sănătății (de exemplu: căști In-Ear, muștiucuri pentru instrumente de suflat și alămuri, muzicuțe), în cazul în care au fost desigilate la livrare.
  • livrarea de înregistrări audio și video sau de programe de calculator într-un ambalaj sigilat, dacă au fost desigilate la livrare.
  • bunuri achiziționate și modificate conform specificațiilor clientului sau bunuri tăiate în lungime (cabluri și lanțuri tăiate în lungime etc.).
  • îmbrăcăminte achiziționată care nu pote fi returnată din motive igienice sau de sănătate (de exemplu: lenjerie de corp, prosoape, șosete, mănuși etc.).
  • îmbrăcămintea achiziționată și accesoriile (de exemplu: încălțăminte, pantaloni, cămăși, tricouri, lenjerie termică, îmbrăcăminte outdoor, geci, fuste, rochii, șepci, pălării, umbrele, curele, ochelari etc.)., la care nu se aplică motivele de igienă și cele legate de sănătate, pot fi returnate numai în cazul în care au fost încercate într-un mediu curat și nu prezintă semne evidente de utilizare, deteriorare, murdărie sau alte deprecieri vizibile.
  • livrarea de Cardul cadou Muziker Gift card.

Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Dacă este posibil, vă rugăm să returnați produsele în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și componentele produsului. Clientul poate utiliza pentru transport un ambalaj de protecție.

În cazul în care ambalajul original nu mai este disponibil, vă rugăm să ambalați bunurile într-un mod care va asigura o protecție suficientă pentru a nu fi deteriorate în timpul transportului. În caz contrar, costurile compensatorii a daunelor vor suportate de către client. Această prevedere nu afectează dreptul legal de retragere din prezentul contract.

Retragerea din contract și carduri cadou

Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.

Livrarea și costul livrarii

Toate prețurile produselor afișate pe siteul nostru conțin taxa legal aplicabilă de TVA.

Dacă valoarea totală a comenzii este mai mică sau egală cu 290,00 lei , pentru livrare în România clientul va trebui să plătească costul transportului în valoare de 49 Lei

Pentru comenzile a căror valoare depășește 290,00 lei , livrarea este gratuită.

Taxa de livrare exactă pentru fiecare produs în parte, poate fi găsită în coșul de cumpărături și în formularul de comandă.

Politica de livrare

Oferim livrare doar până la prima ușă. Cu excepția cazurilor în care informațiile de pe paginile de produse indică altfel, toate produsele (cu excepția celor expuse în magazinele noastre sau produse B-stock) sunt disponibile de a fi expediate imediat. Timp estimat de livrare în zilele lucrătoare: 3 .

Dacă termenul de livrare prevăzut diferă, acest fapt va fi menționat pe pagina de produs.

Transportul bunurilor este asigurat de către următoarele companii de curierat:

In-Time (colete supradimensionate)

GLS (colete standard)

Ridicare personală de la un punct Pick-up al Coletăriei:

Puteți ridica comanda într-un punct Pick-up al Coletăriei. Coletăria vă va trimite un link de urmărire și mai multe informații de îndată ce coletul a ajuns în punctul de Pick-up. Disponibilitatea acestei metode de livrare depinde de dimensiunea și greutatea coletului.

Metode de plată

Comenzile pot fi plătite folosind metodele de plată de mai jos. Toate prețurile afișate conțin TVA și sunt exprimate în lei

Transfer bancar

După finalizarea comenzii, sistemul nostru vă va trimite în mod automat toate detaliile necesare efectuării plății. De asemenea, veți primi un e-mail cu o factură proforma. Puteți efectua plata prin internet banking. Mărfurile vor fi expediate după ce banii au ajuns în contul nostru.

Plata online cu card bancar

După trimiterea comenzii, sistemul nostru vă va redirecționa către un portal de plată sigur și vă va permite efectuarea plății on-line cu carduri VISA, VISA Electron, MasterCard și Maestro. Completați informațiile solicitate și efectuați plata. Banca noastră ne va notifica imediat cu privire la succesul efectuării plății, după care vom procesa comanda.

Bitcoin Pay

Dețineți Bitcoini, aveți un portofel Bitcoin? Este cea mai ușoară metodă de plată pe care ați experimentat-o vreodată. Acum puteți efectua plata cu un singur click de mouse sau cu o scanare QR!

Plata în numerar la livrare

Puteți face plata la livrare, plătind în numerar curierului.

Dreptul de retenție

Bunurile rămân în proprietatea Muziker până la plata lor integrală.

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

Deteriorarea bunurilor în timpul transportului

Garanție și compensări

Muziker oferă o garanție de 36 de luni pentru instrumentele muzicale și echipamentele de sunet noi. Perioada de garanție a accesoriilor noi pentru instrumentele muzicale și a altor produse este, în conformitate cu reglementările legale, de 24 de luni. În cazul anumitor consumabile (de exemplu: plectrums, fețe de tobe, bețe de tobe, corzi, lămpi etc.) a căror durată de funcționare este estimată la 90 de zile, numai defectele de fabricație și ale materialelor sunt luate în considerare în timpul perioadei de garanție ca un motiv valabil pentru o restituire sau înlocuire.

Perioada de garanție extinsă

În timpul perioadei de garanție extinsă (peste perioada statutară de 24 de luni), centrul de service autorizat Muziker își rezervă dreptul de a modifica anumite aspecte ale garanției. De exemplu, termenul de 30 de zile de reparare gratuită a produsului se poate modifica în ”nedeterminat” (perioada de reparație gratuită este subiectul acordului individual între centrul de service și client, ținându-se cont de timpul necesar pentru a se asigura o piesă de schimb originală, necesară reparației).
Totuși, centrul de service Muziker se angajează să efectueze reparația fără întârziere.
Puteți depune o plângere pentru daunele cauzate de perioada prelungită a reparației numai în situația în care se poate dovedi că întârzierea a fost cauzată în mod deliberat sau datorită unor neglijențe grave din partea centrului de service.
În cazul în care un produs este înlocuit în timpul perioadei extinse cu 12 luni a garanției (adică peste perioada de 24 de luni a garanție legale), clientul nu are automat dreptul la o altă perioadă de 36 de luni de garanție. Perioada de garanție a produsului achiziționat inițial se transferă noului produs.

Excepții

Cinelele se încadrează într-o categorie specială de produse datorită naturii materialului și a modului de utilizare care fac obiectul unei uzuri naturale. Prin urmare, perioada de garanție pentru aceste produse este de 24 de luni. La procesarea unei reclamații, centrul de service Muziker va efectua o inspecție a produsului, luându-se în considerare semnele de uzură în urma utilizării normale și nu iși va asuma responsabilitatea pentru defectele datorate deteriorării mecanice cauzate de o lovitură puternică care depășește nivelul de rezistență mecanică a materialului. Categorie specială de produse cu garanție de 24 de luni, care sunt susceptibile la uzură datorită  naturii materialelor și a utilizării specifice (spre exemplu cinele, butoane, fadere, clape, benzi de cauciuc, etc). Centrul de Service Muziker va efectua o expertiză de specialitate a produsului, ținând cont de semnele unei uzuri în condiții normale de utilizare, precum și de excluderea răspunderii pentru defectele datorate defectelor mecanice cauzate de o lovitură care depăsește nivelul de rezistență mecanică a materialului. În acest caz, Muziker poate oferi clienților repararea produselor deteriorate pe cheltuiala acestora, eventual la prețuri reduse, stabilite de comun acord.

Cardul de garanție

Pentru fiecare produs achiziționat online se emite o factură electronică (chitanță atunci când cumpărați într-un magazin fizic) care servește, de asemenea, ca document de garanție. Perioada de garanție începe cu data facturării produselor și se prelungește cu perioada în care produsul a fost supus unei reparații în timpul perioadei de garanție.

Anularea garanției

  • deteriorări mecanice a bunurilor cauzate de tratamentul neglijent sau necorespunzător al produselor de către cumpărător
  • instalare, manipulare, folosire improprii de către cumpărător
  • folosirea produselor de către consumator în condiții neadecvate

Defectele sau orice alte daune provocate de manipularea necorespunzătoare, instalarea neprofesionistă, utilizarea de accesorii neadecvate sau modificări aduse pieselor originale de către client sau o persoană terță, nu sunt acoperite de garanție.
Garanția nu acoperă daunele cauzate de utilizarea produselor în condiții neadecvate (praf, umezeală, chimicale agresive, câmpuri magnetice puternice etc.) sau în cazul în care bunirile au fost afectate de către cumpărător sau un terț neautorizat de către Muziker.
Această garanție nu acoperă daunele sau defectele cauzate de dezastre naturale și de alimentare cu tensiune necorespunzătoare. Semnele de uzură care apar în urma utilizării normale a produsului sunt, de asemenea, excluse din garanție.

Garanția produselor B-Stock

Muziker oferă de asemenea dreptul de retragere din contractul de cumpărare pentru bunurile din categoria B-Stock. Acestea reprezintă bunurile care au fost deschise anterior, au ambalajele deteriorate, au fost folosite și apoi returnate sau sunt deteriorate.
Bunurile B-Stock nu se pot înlocui cu un produs nou după retragerea din contract sau atunci când se revendică utilizarea garanției.
Solicitările de garanție pentru mărfurile B-stock se încadrează în conformitate cu regulile de garanție, dacă nu se specifică altfel în această secțiune.
Nu este posibilă depunerea unei cereri de garanție pentru un "defect" sau alt motiv, pentru care bunurile au fost vândute la un preț redus.

Alte informații

Procesul de comandă

Orice produs pe care clientul dorește să-l cumpere trebuie plasat în coșul de cumpărături făcând clic pe “Adaugă în coș“. Conținutul coșului de cumpărături poate fi revizuit în orice moment dând clic pe “Coșul de cumpărături“. Produsele adăugate pot fi înlăturate din coș făcând clic pe butonul “Șterge“. Când sunteți gata pentru a achiziționa produsele alese în coșul de cumpărături, dați clic pe “Continuă“. Clientului îi va fi cerut să furnizeze datele de autentificare în contul Muziker (clienții noi vor trebui să își deschidă un cont înainte de a continua). Câmpurile marcate cu „*“ sunt obligatorii. Clientului îi este apoi cerut să aleagă metoda de plată și să completeze detaliile (toate datele clientului sunt procesate folosind criptarea). Pentru a verifica comanda și toate detaliile faceți clic pe “Sumar final“. Pentru a finaliza și trimite comanda dați clic pe “Trimite comanda“. Procesul de cumpărare poate fi anulat oricând închizând fereastra de browser.

Text contractual

Acești termeni generali și condiții pot fi consultate pe siteul nostru oricând.

Limba contractuală

Limba contractuala este româna.

© 2004-2019 Muziker | Termeni și condiții