Aceasta este o traducere automată generată de un software:
MAX MOI. STABILITATE MAXIMA.
- Un driver cu amprentă lată, cu profil redus, care arată vizibil mai mare decât 460 cmc. O cameră CORTECH extinsă și 54 de grame de greutate pentru spate se combină pentru a crea cel mai stabil șofer Mizuno vreodată, cu performanțe excepționale în linie dreaptă pe fața sa largă și primitoare.
- Driverul ST MAX 230 dezvăluie două noi îmbunătățiri de inginerie pentru a se asigura că stabilitatea este susținută de viteze impresionante ale mingii – o cameră CORTECH de următoarea generație și o nouă față de club LFS Ti, bogată în Bet. Oferă un zbor impresionant al mingii care rămâne pe orice linie ai fixat-o.
BETA RICH TI LFS
- Un material de față mai ușor și mai rapid – care măsoară cu 9 % mai multă rezistență la tracțiune (comparativ cu SAT2041) pentru o geometrie complexă a feței cu mai multe grosimi. A fost introdus pentru prima dată pe șoferul Mizuno din Tour 2024, ST-G 440cc.
STABILITATE MAXIMA
- Profil larg, greutate masivă pe spate de 54 g și compozit de grafit cu 40% mai mare pentru rezistență extremă la răsucire la loviturile decentrate și un zbor drept, previzibil.
HOUSE DE COMUTARE RAPIDĂ
CAMERA CORTECH EXTINSĂ
- O greutate densă din oțel inoxidabil cu TPU elastomeric - eliminând stresul de pe fața clubului și creând o sursă suplimentară de energie. Alungit în ST MAX și mutat mai aproape de fața clubului pentru a menține viteza mingii pe o porțiune mai largă a feței clubului.
ARBORE MAI LUNG DE 45 3/4 INCHI PENTRU VITEZE MAI MAI MARE A CAPULUI CLUB
- Posibil prin stabilitatea suplimentară și performanța decentrată a capului ST MAX.